چرا بازاريابي ايميلي به بازاريابي پيامكي نياز دارد؟

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چرا بازاريابي ايميلي به بازاريابي پيامكي نياز دارد؟

۳۳ بازديد

چرا بازاريابي ايميلي به بازاريابي پيامكي نياز دارد؟

 

smsreson.info

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

در دوران جواني و نوجواني ساخت وب و اينترنت ، بازاريابان دو مسير اصلي را براي تبليغات در اختيار مخاطب قرار دادند :

1 * تبليغات پاپ آپ در وب سايتها

2 * سفارشي كردن ايميلها براي هر تغيير نام و هر تغيير ايميل آدرس

 

بازاريابي ايميلي براي تبليغات به بازار تلفن همراه نياز دارد.

 

تبليغات پيامكي و بازاريابي اس ام اسي ، بازي تبليغات را به طور قابل توجهي تغيير داده است و در عصر جديد ، كه تعامل مبتني بر مجوز به كار است ، استفاده شده كه به موجب آن كاربران بايد قبل از اينكه بازاريابي را شروع  كنند ، بايد ليست مخاطبين خود تكميل و آماده كند . تبليغات و بازاريابي تلفن همراه ، به طور ناخواسته ، زنگ مرگ را براي ايميل ها به صدا در آورد ، اما اين به معناي پايان دادن به بازاريابي ايميل به طور كلي نيست.

در واقع به يك دليل ساده ، ايميل يك عنصر ضروري از هر كمپين بازاريابي پيامكي خوب است و آن هم تلفن هاي همراه هوشمند است . قبل از اينكه تلفن هاي هوشمند شروع به جايگزيني تلفن هاي همراه اوليه كنند ، بازاريابي تلفن همراه محدود به پيام كوتاه و پيامك متني بود . در حال حاضر طبق آمار ، 48 ٪  از ايميل ها در تلفن همراه خوانده مي شود ، 30 ٪  از مصرف كنندگان ، ايميل خود را صرفا با گوشي هاي هوشمند خود مي خوانند.

 

پنل پيامك شيراز ** پنل پيامك ** اپراتور تبليغات صوتي *

دسترسي به ايميل ها با  تلفن همراه ، به عنوان يك روش به كار برده ميشود و  بيشتر مردم براي خواندن ايميل از تماس هاي تلفني استفاده مي كنند . در درجه اول محبوب ترين فعاليت در تلفن هاي همراه ، براي كاربران برسي ايميل ها با گوشي هاي هوشمند شان است ، كه طبق آمار گرفته شده ، اين رقم 70 ٪  اعلام شده است.

 

 

شايد بپرسيد كه ، اين همه كمپين هاي بازاريابي تلفن همراه براي چيست ؟ خبر خوب اين است كه بسياري از اين ايميل ها تجاري هستند و حتي بهتر ، در واقع آنها نتايج را بررسي و به دست مي آورند ، 56٪ از مصرف كنندگان با استفاده از گوشي هاي هوشمند خود ، خريدشان را انجام ميدهند و  اين كار را در پاسخ به پيام ارسالي از طريق ايميل انجام دادند.

 

استفاده از ايميل و پيام كوتاه در كنار يكديگر ، براي تبليغات و بازاريابي ميتوانند انواع مختلفي از كسب و كارها را در كانال هاي مختلف  ، تحت پوشش خود قرارداده و آنها را بطور خاص و ويژه پشتيباني كنند .

 

شركت تك رايان سپهر خاورميانه

09164900129**07137325725

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.