پشتيباني برنامه Google hangout از اس ام اس

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

پشتيباني برنامه Google hangout از اس ام اس

۳۳ بازديد

پشتيباني برنامه Google hangout  از اس ام اس

 

 

پنل اس ام اس

 

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

يكي از نرم افزارهاي گوگل كه سيستم اندرويد را پشتيباني ميكند و قابليت افزودن پيام كوتاه و پيامك متني را داراست ، برنامه Google hangout است كه وعده داده است كه براي مديران بازاريابي اس ام اسي وتبليغات پيامكي مفيد باشد. بررسي ها نشان مي دهد چندين تغيير در برنامه اعمال شده است ، اما تغييرات واقعي ارسال پيامك ، بدون تغيير در برنامه ديگري ايجاد شده است.

علاوه بر ارسال پيام هاي متني ، برنامه Hangouts ميتواند مكانهاي كاربر را به اشتراك بگذارد و GIF هاي متحرك را همه در محدوده همان صفحه نمايش به نمايش بگذارد.

اين حركت را ، كه  Hangouts  به اجرا در آورده است ، در يك رويداد در ماه اكتبر اعلام شد . براي اكثر موارد، تجربه متني باقي مي ماند ، با مكالمات پيامكي در كنار مكالمات ديگر نمايش داده مي شود. كاربران مي توانند بين دو عنوان كانال يكي را  انتخاب كنند.

 

 

پنل پيامك شيراز ** نمايندگي پنل پيامك ** تبليغات صوتي *

ارسال انبوه سيم كارت ** ارسال بلك ليست ** اس ام اس رسون *

 

 

پنل اس ام اس و پنل پيامك كه براي هر كسي كه از استراتژي هاي بازاريابي تلفن همراه استفاده ميكند طراحي شده و پشتيباني ميشود . افرادي كه تكنولوژي استفاده از اپراتور تبليغات صوتي و پيامك صوتي را انتخاب ميكنند مي توانند آن را در برنامه هاي موجود خود قرار دهند.

جالب توجه است كه فيس بوك تنها پشتيباني اس ام اس خود را كاهش داده است، اما بعيد است كه گوگل آن را دنبال كند. غول هاي جستجو اگر مي خواهند پايگاه قدرت خود را حفظ بايد خدمات خود را ارائه دهند كه مي توانند توسط صاحبان انديشه مورد استفاده قرار گيرند . با آخرين به روزرساني ها در Hangouts، آنها فقط اين كار را انجام داده اند و بحث در مورد برنامه هاي ديگر خود را در اين روند دوباره زنده كرده اند.

 

براي برنامه هاي اندرويدي ، Hangouts  كه يك برنامه جامع است و آخرين تغييرات در آن اعمال شده است ، به طور بالقوه آن را تبديل به مركزي كه در آن همه ارتباطات به چرخش در ميآيد مبدل ساخته است. اين خبر خوبي براي استراتژيست هاي بازاريابي تلفن همراه است.

 

ما توان آن را داريم تا صدايتان را به گوش همه برسانيم.

براي مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد.

09164900129**071373257285

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.