استفاده اپليكيشن ها ممنوع!!!!

سامانه پيام كوتاه ((پيام رسون)) سامانه پيام كوتاه رايگان و نمايندگي سامانه پيام كوتاه در سايت پيام رسون

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

استفاده اپليكيشن ها ممنوع!!!!

۱۴ بازديد

استفاده اپليكيشن ها ممنوع!!!!

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

 

يكي از برنامه هاي سال جديد خود را براي صرف زمان بيشتري با دوستان و خانواده بگذاريد و زمان كمتري براي  اتلاف وقت با تلفن همراه بگذاريد؟ شايد شما به دنبال محدود كردن زمان استفاده از تلفن همراه هستيد درحالي كه در ميز شام با خانواده هستيد؟ باور كنيد يا نه، در واقع يك برنامه براي آن وجود دارد.

 

            پنل پيامك         نمايندگي پيامك                   نمايندگي پنل پيامك

 

در ابتدا  لحظه حالا  به عنوان يك ابزار " كاربردي وبا طراحي عالي " براي هر كسي كه مايل به كم كردن زمان صرف تماشاي صفحه نمايش تلفن همراه خود بود، راه اندازي شد. طراحي شده توسط كوين Holesh توسعه،Momen لحاظ مي كند ،و تنظيم محدوديت استفاده روزانه گوشي هاي هوشمند است، و در پس زمينه گوشي خود اجرا مي شود. اين باعث مي شود هنگامي كه زمان استفاده مشخص شده       از حد مجاز فراترنرود.  

در حال حاضر به عنوان يك «برنامه خانواده» ترويج مي شود، لحظه حالابه اعضاي خانواده اجازه مي دهد تا هر روز از تلفن هاي خود استفاده كنند و جلسات زمانبندي بدون «صفحه نمايش» را ايجاد كنند كه اگر كسي تلفن خود را انتخاب كند شروع به سروصدا و هشداربلند ميكند.

Holeshيادداشت مي كند كه اكثر مردم دست كم تا 50 درصد از زمان خود را با  تلفن هاي هوشمند خود به بطالت ميگذرانند. "اعتياد"  به دستگاه موبايل   به توسعه دهنده برنامه كمك كرد، او روابط واقعي  برداشت زمان صرف شده در دنياي ديجيتال و مداخله با دنياي واقعي را پيداكرد.

 

پنل اس ام اس  تبليغات صوتي             پيامك صوتي     اپراتور تبليغات صوتي

 

برنامه هاي مشابه پس از راه اندازي در لحظه  نشان مي دهد كه چگونه اغلب كاربران هر روز تلفن هاي خود را بررسي مي كنند.

خالق برنامه همچنين اشاره كرد كه پدر و مادر به از او تشكر كردند، به عنوان لحظه حالا به طور قابل توجهي به مديريت زمان صفحه نمايش فرزندانشان كمك كرد. اين باعث شد Holesh براي ايجاد لحظه حالا و محدود كردن زمان صفحه نمايش به يك فعاليت خانوادگي  تبديل شود.

پس از آن، مخاطبين مي توانند الگوهاي روزانه را از اعضاي خانواده را مشاهده كرده و حالت "زمان شام خانواده" را پيكربندي كنند - بلوك يك ساعته كه كاربران را تشويق مي كند تا تلفن هاي خود را در حالي كه در جدول قرار مي گيرند، پايين بياورد. اگر اعضاي خانواده قانون "تلفن پايين" را شكستن، هشدار بلند آنقدر به ايجاد سروصدا ادامه ميدهد تا شخص تلفن همراه خود را كنار بگذارد.

 

هشدارهاي برنامه به طرز شگفت انگيزي از بيش از يك ميليون نسخه تاكنون منتشر شده است و شامل صداي زنگ، رعد و برق، ساعت زنگدار و ساعت زنگدار و «بلندترين صداي مزاحم در جهان» از كمدي كلاسيك

 خنگ وخنگ تر است.

 

پنل اس ام اس صوتي    اپراتور پيامرسان صوتي    اس ام اس صوتي   پنل نمايندگي

 

به جاي تنبيه فرزندان با يك قانون "بدون تلفن"، اين برنامه زمان شام خانواده را ايجاد مي كند كه هر عضو مي تواند در هر زمان اجرا كند. لحظه حالا به عنوان يك ابزار بسيار مفيد در كاهش زمان استفاده از تلفن همراه در خانه است و مي تواند درايجاد  رابطه با اعضا خانواده بسيار مفيد باشد.

 

شركت تك رايان سپهر خاور ميانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.